Olet sivulla: Etusivu Säännöt Taistelu Murskaavat iskut ja kompuroinnit

Murskaavat iskut ja kompuroinnit

Tulosta PDF

Murskaavat iskut

Tämä on muunnos vaihtoehtoisesta säännöstä joka löytyy DoE2 s. 30. Muunnettu osumaheitto 20 ei takaa automaattista osumaa. Sääntöjen osumataulukoista (RC 106) löytyy tarvittava muunnettu osumaheittoluku.

OsumaheittoVaikutus
1Huti. Ketteryystarkistus tai seuraa täydellinen epäonnistuminen.
2Puolet minimivauriosta.
3Minimivaurio.
4-17Normaali vaurio.
18Maksimivaurio.
19Maksimivaurio läpi haarniskan.
20Kaksinkertainen maksimivaurio läpi haarniskan.

Täydellinen epäonnistuminen

n20Vaikutus
1-5Ase kirpoaa osittain. Hahmo menettää ylimääräiset hyökkäykset tai seuraavan pk:n aloitteen.
6-10Ase tippuu hahmon viereen. Hahmo menettää ylimääräiset hyökkäykset ja seuraavan pk:n aloitteen.
11-14Ase kirpoaa 2n6 metriä. Hahmolla menee yksi pienkierros aseen palauttamiseen.
15Hahmo lyö satunnaista läheistä kohdetta. Normaali osumaheitto* ja puolet vauriota.
16Hahmo lyö satunnaista läheistä kohdetta. Normaali osumaheitto* ja vaurio.
17Hahmo lyö satunnaista läheistä kohdetta. Normaali osumaheitto* ja kaksinkertainen vaurio.
18Hahmo lyö itseään. Puolet vauriota.
19Hahmo lyö itseään. Normaali vaurio.
20Hahmo lyö itseään. Kaksinkertainen vaurio.

*) Ei ylimääräisiä erikoisvaikutuksia, jos osumaheitto on 1, 2, 3, 18, 19 tai 20.

 
Viimeksi päivitetty ( 12.05.2007 12:14 )